3 DAGAR KVAAAAAR

ligger i soffan och äter korv. det är gott. igår åt jag också korv det var också gott. igår städade vi ur skåpen och lämnade dom öppna för nya elever att ta. det var sorgligt men jag körde all in och slängde alltihopa, 3 års skolgång förgäves. var extra hemskt att slänga min 10 cm tjocka no-mapp som jag fyllt sen 7an då jag insåg att jag aldrig mer ska ha lilja i nåt för han är förmodligen den bästa läraren så det var ju sorligt:(:(:( no matter what alla andra säger så är västangård bäst <3 har iallafall 3 dagar kvar som elev på denna skola, efter 5 år där!!! helt sjukt vad fort det har gått faktiskt. 5an känns ju som igår fan! uschdå, hemskheter att säga hejdå till allt! tacksam för tiden iaf haahah <33<3<3<33<3<3<3<3 hoppas på tre bra dagar! på måndag är det klassens dag som gäller, men vår klass har inga planer ännu??? på tisdag är det brännbollsturnering och på onsdag är ju då avslutningsdagen samt avslutningsmiddag på kvällen! mmmhejdå tänker inte säga ba åh duktiga ni är om ni läst hela inlägget för egentligen är detta inte så långt, tar inte ens en minut att läsa juuu så alla kan ju sluta säga sånt tycker jag ADJÖ, förresten så är farväl ett jättesorgligt ord, föreställ er att värsta gråtscenen ur en film skulle hända er oså ba, farväl<3 sen rider kärlekspojken iväg på en vit hingst i solnedgången och du faller ner på knä och dör

Kommentarer
Postat av: Jessi

varför ska du vara så brutal för????jag vill inte falla ner på knä och dö. jag skulle sprungit efter, hittat en unicorn i gräset, hoppat upp på den och rider efter hingsten! och skrikt THAT'S MY MAN!

2012-06-10 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0