LITE DÅLIGA BILDER JAG TAGIT MED MOBILEN

Onsdag
Var skolavslutning på morgonen som alla vet, mitt hår var fult då men äsch.
Sedan var det avslutningsmiddag och vi åkte limousine dit classy som vi är.
Torsdag och Fredag tog jag inga bilder så ni får inte veta vad jag gjorde då.
Lördag kom My kom på middag och vi åt mat som vi lagat tillsammans. Vart ganska bra faktiskt.
Efter maten var vi med Jonas och Simon i Jonas grillkåta som var den mysigaste någonsin!! Några andra tittade förbi också.
Söndag och Måndag tog jag inga bilder heller men jag kan ge levtrådar som stugan och middag och bio med Melina.
 
Trots alla andra så har jag det ganska bra med mina två kompanjoner!

Kommentarer
Postat av: MELe

FOREVER LINDA DU Å JAG BABE<3<3<3<333

Svar: <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Linda Eriksson

2012-06-20 @ 00:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0